Monday, May 9, 2011

"Wacana Tiga Blog Pilihan Bersama Bro Wacana"



Petang ni saya ingin meyahut seruan wacana untuk meyertai "wacana tiga blog pilihan bersama bro wacana". bagi saya wacana ini amat bagus dan sesuai bagi mereka yang berkecimpung dalam dunia maya ini. selain dapat menimba ilmu dari blog tersebut kita juga dalam masa yang sama dapat  mempromosikan blog yang kita rasa terbaik dari pelbagai aspek seperti entrynya, header dan sikap tuan blog. di sini saya list kan ketiga-tiganya...bukan bermakna yang lain tu tak bagus apatah lagi Pembawa Wacana (nanti masuk list takut ada unsur-unsur kipas pulak) , semuanya hebat-hebat kalau ikutkan mahu listkan ke semuanya tetapi syarat telah ditetapkan hanya tiga.:-)

 BUDAK LOGAM  -http://budaklogam.blogspot.com/
Apa yang bagusnya blog ni, setiap hari entrynya menarik dan bermaklumat. saya umpamakan blog ini
macam online paper yang sentiasa menyajikan berita-berita terkini dari semua aspek, politik, hiburan,        sukan dan hal ehwal semasa, kadang kala turut memuatkan kisah tentang tuan blog sendiri.

USTAZ LOVE - http://ustazlove.com/
Apa yang hebatnya blog ini, kalau nak ilmu yang bercorak keagamaan dan nasihat, saya akan lawat blog ni. apa yang saya suka tentang blog ini, walaupun sesuatu perkara yang ingin disampaikan agak berat, tetapi dengan cara penyampaian dan penulisan yang bersahaja membuatkan sesiapa sahaja yang membaca entry di blog ini akan lebih santai. tuan blog ni tak sihat 2/3 hari ini...hari ni nampaknya dia dah menulis balik.alhamdulillah. blog ini juga sangat kemas dan cantik.

Apa yang best blog ni, gaya penyampaian dan penulisannya memang bersahaja dan santai..yang penting tuan blog memang friendly. suka ziarah dan komen di harrazdani.terima kasih.

ketiga-tiga blog di atas bagi saya cukup perencah dan rasa bagi mereka yang  inginkan maklumat, ilmu berbentuk keagamaan dan cerita yang berbentuk santai. ini bagi saya yang baru berkecimpung dalam bidang blog ni, mungkin ada yang lagi hebat di luar sana. :-)


8 comments:

Izyan Masri said...

WAAAH.MAKIN BANYAK JOIN CONTEST NI.BAGUS2 :D

harrazdani said...

IM : tqvm

scya lollita said...

singgah sini ^_^

Abu Bagi said...

semua blog kat atas aku dah terja..mmg blog best best. follow dah, hahahaha..

Danial Marzuki said...

nant akan diterjah blog yg 3 tu...

NUR said...

menarik!

Kechik Itu Comel said...

tahniah pd yg tersenarai tu..=)

mcm ni lah said...

jap lagi sy terjah blog2 tu