Tuesday, November 15, 2011

SAYA SAKSI KHAIRUL FAHMI (APEK) TAK MINUM ARAK -ASYRAF


Salam sahabat, isu ni memang panas sejak akhir-akhir ni. Bagi aku, aku percaya apek tak minum pun malam tu. jadi kalau tak minum maknanya dia tak salah laa ? tidak!!! dia tetap salah kerana berada dalam majlis seumpama itu. Sebab itu dulu masa kecil-kecil ibu bapa kita ajar pilih kawan yang baik-baik...aku tak kata kawan apek tak baik, cuma pepatah ada mengatakan "kalau berkawan dengan pengimpal besi akan berbau besi laa kita, kalau berkawan dengan penjual minyak wangi akan berbau harum laa kita" sendiri fikir laa ye.

Jadi aku harap lepas ni apek akan lebih sensitif dengan apa jua majlis yang ingin dihadiri kerana beliau ialah ikon sukan bola sepak negara pada masa ini. Di bawah aku ada terbaca saksi yang mengatakan tentang apek tak minum malam tu..aku petik dari beautifulnara. 


“Saya bukan nak mempertahankan sesiapa tetapi pada Apex, dia jadi mangsa keadaan. Mereka berdua pun tak kenal saya sebab saya pergi birthday party Dalia tu sebab teman kawan saya.
Ya, saya memang ada di tempat kejadian semasa birthday Dalia Teck. Memang tak dinafikan itu semua botol arak, adatlah masuk kelab kan. Tapi saya pelik macam mana orang boleh tuduh Apek minum sedangkan apek langsung tak sentuh air tu. Sumpah demi Allah saya berkata benar. Saya ada gambar bersama Fahmi ketika event tu baru nak mula, memang muka dia dari awal sampai akhir sama je warna merah berikutan keadaan yang sempit dan orang yang ramai. Lagi satu dia kan putih, lain la kita ni kulit gelap, kalau saya nak tipu awak la kan Serenity, kenapa saya berani sumpah?
Sebab lepas event tu Apek still okay lepak kat luar after event tu, tak ada pun jalan huyung- hayang dekat kedai makan pada masa itu. Dia, Dalia dan perempuan yang badan dia gemuk saya tak tahu nama mungkin kawan Dalia sebab dia bagi teddybear kat Dalia. Bukan mata kepala saya saja nampak, saksi kat situ yang nampak Apek tak minum dan still okay sampai akhir event tu...”


1 comment:

ch000tz said...

heheeheh nak komen tapi no komen tapi sebenarnya memang perlu komen.....haha saksi ke???