Saturday, January 14, 2012

LIVE STREAMING LEE CHONG WEI VS KENICHI TAGO 15 JAN 2012 FINAL MALAYSIA OPEN | LIVE STREAMING LEE CHONG WEI VS KENICHI TAGO AKHIR TERBUKA MALAYSIA 2012


LIVE STREAMING LEE CHONG WEI VS TAGO 15 JAN 2012 FINAL MALAYSIA OPEN | LIVE STREAMING  LEE CHONG WEI VS KENICHI TAGO AKHIR TERBUKA MALAYSIA 2012. Perlawanan Dato' Lee Chong Wei vs Chen Long baru sahaja tamat dan kemenangan berpihak kepada Dato' Lee Chong Wei 21-18, 17-21 dan 21-13. Walaupun terpaksa bermain  tiga set sebelum dapat menjinakkan pemain muda dari China itu Dato' Le Chong Wei dilihat kembali memperolehi keyakinannya berikutan tewas kepada pemain yang sama dikejohanan sebelum ini.

Manakala lawan kepada Dato Lee Chong Wei pada pentas akhir terbuka Malaysia pada kali ini ialah pemain muda dari Jepun Kenichi Tago yang mendapat kemenangan mudah apabila Chen Jin menarik diri di awal set yang pertama kerana mengalami kecederaan. Perlawanan Akhir pada kali ini dilihat memberi sedikit kelebihan kepada Dato' Lee Chong Wei berdasarkan rekod pertemuan kedua-dua pemain lebih berpihak kepada beliau.

Namun diharapkan Dato' Lee Chong Wei tidak mengambil mudah perlawanan ini dan membalas sokongan rakyat Malaysia kepada beliau dengan menjuarai Terbuka Malaysia pada kali ini buat kali yang kelapan. Saksikan LIVE STREAMING LEE CHONG WEI VS KENICHI TAGO 15 JAN 2012 FINAL MALAYSIA OPEN | LIVE STREAMING  LEE CHONG WEI VS KENICHI TAGO AKHIR TERBUKA MALAYSIA 2012 di link yang diediakan di bawah.

LIVE STREAMING LEE CHONG WEI VS KENICHI TAGO 15 JAN 2012 FINAL MALAYSIA OPEN
LINK 2 (PILIH ASTRO ARENA)
LINK3 (RTM1)

No comments: