Monday, February 11, 2013

ENTRY SEO | BAGAIMANA ENTRY SEO MEMBANTU MENARIK PENGUNJUNG / VISITOR

Assalamualaikum dan salam sejahtera, lama betul aku biarkan blog ni tak ter update, biasalah bila dah sibuk dan mood berblogging pun ke laut jadi berhabuklah blog aku ni.

Tapi alhamdulillah ada juga visitor yang singgah, terima kasih kepada yang sudi berkunjung dan aku harap kita dapat berkongsi info yang bermanfaat di platform percuma ini.

Inilah penangan entry-entry yang bercorak SEO yang telah aku praktikkan sebelum ini. Cakap pasal SEO ni aku tak khatam habis sebenarnya, yang aku tahu tajuk entry mesti yang kita jangka dan ramal akan di google oleh public tentang sesuatu isu atau topik.

Cth : kita andaikan kerajaan baru lancarkan BRIM. Jadi kita andaikan semua orang akan tertumpu kepada tajuk ini, dan secara tak langsung akan timbul persoalan apa, bagaimana, di mana dan siapa?...jadi kita create tajuk-tajuk entry berkaitan persoalan di atas.. Senang jer..itu bagi aku asas untuk senang kita cari visitor.

Setakat ni dulu..tengah layan Man united vs Everton ni..kedudukan semasa MU 2- 0 EVE..ada masa aku update lagi..ni cubaan pertama guna application bloggers ni..banyak kekurangan tapi ok laa dari tak terupadte.. Salam

No comments: