Thursday, November 10, 2011

ADEH !!! ROBOT SEKS BUATAN CHINA BISA ORGASME..


Salam sahabat, terkejut juga laaa bila baca tentang perkara sebegini dah wujud kat dunia ni. Aku tahu mungkin isu ni dah lama tapi kadang-kadang aku terfikir tahap imaginasi manusia ni dah sampai ke tahap yang kronik. Tak salah kita berimaginasi tetapi menzahirkan sesuatu imaginasi ke satu tahap yang tidak normal semata-mata untuk memuaskan hawa nafsu adakah ianya dibolehkan dalam era ketamadunan dunia kini.

Sekarang ni produk seumpama ini telah wujud di negara China dan tidak mustahil suatu hari nanti akan ke negara ini. Mungkin ada orang cakap lagi bagus ngan robot daripada ' berhubung" dengan manusia normal, tak perlu ada rasa tanggung jawab, dan tak perlu rasa gusar tentang tahap kesihatan....tetapi jangan kita lupa kita ada agama yang membataskan semua ini.

di bawah ni aku petik;-

Sebuah perusahaan di China mengeluarkan robot seks terbaru. Kelebihannya, robot cantik ini diklaim dapat berkomunikasi dan mengenali pemiliknya.n Adalah Love Sex yang mencipta robot itu. Dengan postur ideal setinggi 165,1 sentimeter, sang produsen menerapkan kulit sintetis lembut dan otot dari silikon gel yang terangkai dengan kerangka logam berteknologi modern.

 Li Jian mengatakan, robot itu dilengkapi dengan remote control untuk mengendalikan pergerakan dari jarak jauh. Dengan menekan salah satu tombol remote, robot itu juga bisa mengubah posisinya, bahkan menggetarkan salah satu bagian tubuhnya.Manajer Love Sex, Li Jian, mengatakan, robot seharga £3.000 ketika memutuskan membeli, pelanggan dapat memilih wajah dan sosok robot pujaan. Robot pilihan kemudian akan diprogram untuk mengenali wajah pemiliknya. Sekaligus diprogram menentukan pilihan bahasa untuk bercakap-cakap dengan pemiliknya.

Robot seks ini menawarkan alternatif bagi penggemar boneka seks. Sang produsen mengklaim, robot seks lebih terkesan realistis dibandingkan boneka seks yang sudah banyak beredar.

7 comments:

Unknown said...

adehhh..mcm2

Polskahackrew said...

kan bagus kalo dorang cipta robot untuk dibelasah..bila bengang pakai boxing glove then blasah robot tu..lagi best kalau robot tu fight back..

dorg buat patung seks ni sbb dah x da idea nak buat apa kot..('',)

Unknown said...

walaweh..pelik2 org china ni..
baik buat robot yg boleh bantu buat kerja rumah..hehe

Cikgu Jaja™ said...

gila

MARIA LIZA said...

macam2lah negara China ni...terlebih kreatif la pulak

wan_cikgumuzik said...

adakah ianya bagi mengurangkan isu perogol?? hahaha... kerr nk bagi kat banduan yg tgh sangap kat penjara?? err.. rasa mcm banyak jerr fungsi dia kan?? huuhuh

AbgferOz said...

errr... terlebey kreatif pown susah gak :P