Saturday, October 1, 2011

der !!! der !!! der !!! lu kata lu sayang ini negara..tapi mengundi sekali pun takde



"Salam sejahtera seperti anda saya seorang rakyat Malaysia.  Dan saya cintakan negara kita ini, Malaysia sebuah negara yang cukup indah, tapi ada macam-macam masalah, tak perlulah saya sebutkan kerana saya pasti kita semua tahu apa masalah -masalah ini, apa yang nak saya sebutkan masa depan negara kita terletak ditangan kita sendiri...jadi jika anda belum mendaftar sebagai pengundi sila lakukan secepat mungkin, jika anda sudah mendaftar mari kita mengundi..ingatlah walau apapun yang terjadi malaysia ini negara anda, ia negara kita, ia memang banyak masalah..Malaysia perlukan kita semua." - KULI

Apa istimewanya mamat ni yer....banyak bikin kontroversi tapi ok jer aku tengok dia dilayan...

video kat atas tu bagi aku ok jer...takkan nak dengar lagu zaman tok kadok ni lagi..." marilah mari ...kita mengundi ...tunaikan kewajipan .pada negara...."...tapi apapun video kat atas telah di banned..sebab ada banyak "masalah".....huhuh

5 comments:

ArulchelseA said...

video tu tk de masalh..tp sbb de pembangkang dlm tu..lepas tu promot g mengundi pulak..ada yg tk senang duduk..

mamat ni pulak digunakan utk mnyokong 1malaysia..walupn dia dulu yg hina negara..tu yg aku tk paham menteri ni..nasib najip tk jd jmpa dia..kalau tk tambah lg satu sejarah..selepas saifol..org paling senang jumpa tim.mnteri dan PM..

Khairil said...

mamt cina ni memang kurang ajar...jenis x sedar dek untung...

ABU said...

ya mari kita daftar sebagai pemilih.. tambahkan bilangan pengundi melayu..

cik kiwi's said...

yesssssssssss....saya boleh mengundi dah 21 tahun dahhhhhhhh ni.

undi dengan bijak. :)

Bui Junaidi said...

bui baru tahun lepas start undi..first time..*_*