Tuesday, June 19, 2012

KEPUTUSAN PENUH KELANTAN VS KUALA LUMPUR 19 JUN 2012 | TV ONLINE | KEPUTUSAN TERKINI KELANTAN VS KUALA LUMPUR 19 JUN 2012


KEPUTUSAN PENUH  KELANTAN VS KUALA LUMPUR 19 JUN 2012 | TV ONLINE | KEPUTUSAN TERKINI  KELANTAN VS KUALA LUMPUR 19 JUN 2012. Perlawanan malam ini dilihat akan memberi kelebihan kepada Kelantan yang sudah pasti berhajat memungut mata penuh di gelanggang sendiri. Jika diikutkan Kuala Lumpur yang jadi tuan rumah, tapi bermain di Stadium Muhammad IV, mungkin faktor kewangan yang tak mengizinkan bagi pasukan Kuala Lumpur.

Kelantan tidak seharusnya mengambil mudah perlawanan malam ini walaupun berdepan dengan Kuala Lumpur yang menghuni tangga tercorot Liga Super musim ini. Untuk makluman pasukan tersebut telah berjaya mengikat pendahulu liga Lion XII dan seri menentang Selangor PKNS 1-1 pada pertemuan akhir mereka tempoh hari. Ini menunjukkan pasukan Kuala Lumpur mempunyai kualiti dan jangan terlalu mengambil mudah semasa menetang mereka.
Perlawanan malam ini kelantan dilihat agak tempang di barisan pertahanan kerana kehilangan tonggak farisham ismail sehingga penghujung musin akibat kecederaan ACL semasa perlawanan persahabatan menetang ATM manakala Obinna Nwaneri masih dalam perhatian pusat perubatan MSN akibat kecederaan. saksikan KEPUTUSAN PENUH KELANTAN VS KUALA LUMPUR 19 JUN 2012 | TV ONLINE | KEPUTUSAN TERKINI KELANTAN VS KUALA LUMPUR 19 JUN 2012.
KELANTAN VS KUALA LUMPUR
1-0
Stadium Sultan Muhammad IV
0845
JARINGAN MUHAMMAD GHADDAR (PENALTI MINIT KE 58)

No comments: