Thursday, May 19, 2011

" blog aku simple dan kemas "


Mengapa saya join segment ini ? bukan kerana nak mempromo blog sendiri dan mendabik dada blog inilah yang simple dan kemas tetapi ingin merebut secebis peluang yang diberi oleh bloger yang saya kira  hebat dan untuk menepatkan diri di satu sudut kecil diblongnya....  tuntasnya  kreteria yang diperlukan oleh penulis senja ada pada blog ni :-) kalau sesiapa nak join segment yang best dan simple ni klik SINI


SIMPLE :
Blog ni saya rasa sangat simple..tidak ada muzik, background hitam (takde gambar-gambar kartun dan sebagainya), header pun simple, shoutbox pun xder nak sorok2, dan apa yang penting entry yang dipostkan sejak kebelakangan ni pun simple tp insyaalah dapat memberi manafaat...kalau tgk tak lebih tiga perenggan (simple bukan) ;-)

KEMAS :
Blog ni kemas, dari segi alignment word dia pun mesti justify, dan setiap font yang digunakan sentiasa konsisten dalam setiap entry...huhuu

Mengapa saya berminat masuk bloglist PS kerana mungkin ini caranya Harrazdani dapat menyampaikan pandangan dan pendapatnya kepada dunia maya yang lebih luas....;-)

Harrazdani.

7 comments:

Shahir said...

wah, rajin join contest. nak join juga lah :D

peNulis SeNjA said...

thnks join

harrazdani said...

MSS ; sila2 sampai pagi esok ni...

harrazdani said...

PS : most welcome:-)

adwafarahin said...

saya setuju!
belog kamu mmg kemas n simple je

harrazdani said...

adwa : tqvm..;-)

liyana said...

agak kemas n simple..gud luck!