Sunday, May 1, 2011

Rahsia di sebalik 1 MEI......


oleh Harrazdani :

Hari ini 1 MEI 2011..hari yang ditunggu-tunggu oleh semua manusia yang bergelar pekerja, samada sektor kerajaan atau swasta, tapi tak semua la, ada juga yang terpaksa bekerja. Hari ini juga semestinya akan menjadi mimpi ngeri kepada kerajaan kerana akan menghadapi protes atau tunjuk perasaan golongan ini bagi menuntut hak mereka yang mereka merasakan itu hak mereka. tidak terkecuali di Negara kita...dalam berita tadi saya tengok hampir 200 orang kebanyakan kaum india telah membuat perhimpunan secara aman di ibu kota menuntut kerajaan melaksanakan dasar gaji minimum. kesudahannya 17 daripada mereka di bawa oleh polis kerana enggan bersurai.

Tetapi saya rasa hari ni macam biasa je, tiada yang istimewanya, cuma tak sabar menunggu Man United Menewaskan Arsenal malam ni.huhu. tiba-tiba terfikir, mengapa hari pekerja di sambut pada 1 MEI  setiap tahun...mengapa tidak bulan-bulan yang lain....saya terus google untuk mencari jawapannya.....walaupun mungkin anda semua telah mengetahuinya tak salah kita refresh balik...banyak peristiwa 1 MEI ni tapi saya bawa beberapa peristiwa yang saya rasa ada signifikannya dengan perkembangan dunia hari ini.

Peristiwa 1: Sempena Hari Penubuhan Illuminati
Tarikh 1 Mei sebenarnya adalah diambil sempena tarikh penubuhan gerakan Yahudi bawah tanah terbesar di dunia iaitu lluminati. Gerakan rahsia ini ditubuhkan pada 1 Mei 1776 oleh seorang pensyarah undang-undang berketurunan Yahudi iaitu Prof. Adam Weishaupt.
Apakah Illuminati ?
Perkataan iluminati amat terkenal dikalangan peminat-peminat konspirasi Yahudi. Keseluruhan umat Islam percaya bahawa Illuminati adalah gerakan rahsia yang ditaja oleh Dajjal melalui agennya iaitu Adam Weishaupt.
Semenjak penubuhannya lebih 300 tahun dahulu, ianya kini memberi kesan yang besar kepada seluruh negara dunia. Hampir kesemua pemimpin-pemimpin negara Eropah disyaki menjadi ahli iluminati
Illuminati juga bertanggungjawab dalam merancang dan mencetuskan revolusi Perancis, Amerika, Rusia dan revolusi-revolusi lain. Selain itu, ia juga bertanggungjawab terhadap perancangan mencetuskan Perang Dunia Pertama dan Perang Dunia Kedua. Pelan strategik untuk mencetuskan Perang Dunia Ketiga pula sudah pun siap awal tahun 1900 dahulu.
Peristiwa 2 : Lahirnya Grand Master Freemason Dari Keluarga Rockefeller
Pada 1 May 1912, anak ke-3 John D. Rockfeller iaitu Withrop Rockefeller dilahirkan. Memandangkan beliau lahir dalam keluarga raja minyak dunia maka tiada masalah baginya untuk meneruskan kelangsungan hidup dan memartabatkan gagasan Illuminati.
Namun Withrop seperti juga abangnya minat akan pertumpahan darah dan peperangan. Maka tidak hairanlah beliau menyertai Perang Dunia Kedua semasa bersama Divison Tentera Ke-77, ini amat menghairankan kerana beliau sudah pun billionaire ketika itu.
Pada 1962, Withrop mula menyertai politik secara serius dengan parti Republikan dan juga menganggotai gerakan Freemason sebagai salah seorangGrand Master Lodge.
Memandangkan beliau seorang Yahudi sejati maka baka warisan homoseks zaman Nabi Lut tetap mengalir segar. Kecenderungan hubungan sejenisnya ini terbongkar selepas bercerai dengan isterinya. Selepas itu beliau telah berkahwin dengan seorang lelaki gay berkulit hitam dan menetap di Arkansas.
Peristiwa 3 : George Bush Mengisytiharkan Operasi Ketenteraan Ke Atas Iraq Tamat Serta-Merta
Tepat jam 6.27 petang, George Bush telah mengisytiharkan tamatnya operasi ketenteraan ke ata Iraq secara rasmi. Pengmuman itu dibuat di tugu Abraham Lincoln, San Diego, California. Beliau menyimpulkan bahawa operasi itu sebagai berjaya. Tidak tahu pula kejayaan dari segi apa.
Jika menurut laporan-laporan akhbar, kejayaan itu dinilai dari segi kemampuan pihak Amerika menguasai telaga-telaga minyak Iraq. Ya, itu mungkin sebabnya, tetapi blog ini (dajjal.wordpress.com) lebih cenderung untuk mengatakan ia lebih kepada operasi mencari kelibat Imam Mahdi.
Peristiwa 4 : Hari Pelancaran Disney’s Hollywood Studio
Telah didedahkan sebelum ini dalam artikel bahawa akan misi rahsia walt disney menerbitkan kartun-kartun popular. Dengan tertubuhnya Disney Hollywood Studio (DHS), maka bermulalah era kartun digital yang lebih berkuasa dan berkesan dalam merasuk pemikiran kanak-kanak.
Pada hari pelancaran tersebut, CEO Disney Hollywood Studio itu mengatakan dalam ucapannya,
“The World you have entered was created by The Walt Disney Company and is dedicated to Hollywood-not a place on a map, but a state of mind that exists wherever people dream and wonder and imagine, a place where illusion and reality are fused by technological magic. We welcome you to a Hollywood that never was-and always will be”-Michael EisnerMay 11989
Kata-kata Eisner memang menjadi kenyataan apabila banyak filem-filem animasi keluaran DHS adalah berunsurkan penyembahan syaitan, homoseksual, pembunuhan dan peperangan yang cuba diterapkan dalam minda kanak-kanak. yang ini anda boleh tengok siri the arrival..saya lupa iri keberapa..
Sesetengah penyelidik konspirasi Yahudi mengatakan penubuhan DHS adalah penubuhan organisasi syaitan ke-2 selepas penubuhan Illuminati pada 1776.
Peristiwa 5 : Sempena Sambutan Hari Memperingati Holocaust
Pada tahun ini (2008), hari memperingati Holocaust yang disambut secara tahunan oleh masyarakat Yahudi jatuh pada 1 Mei. Hari ini sebenarnya disambut mengikut kalendar Hebrew yang mana perayaan akan dikira pada hari ke-27 bulan Nissan. (ni macam jenama kereta jepun jer.hmmmm)
Tarikh perayaan Holocaust berubah dari tahun ke tahun jika mengikut kalendar gregorian (masihi), sepertimana juga Hari Raya Puasa akan sentiasa berubah jika mengikut kalendar barat.
Pada tarikh Holocaust tahun ini, ianya berlaku serentak dengan pengumuman Universiti Rockefeller tentang jurnal-jurnal rahsia mereka. Tidak tahulah apa muslihat dajjal disebalik itu, hanya Allah yang mengetahui.
Kesimpulannya :
Saya berpendapat semua hari yang diciptakan Allah SWT adalah baik, tetapi apa yang nak saya bawakan di sini ialah kemungkinan adanya usaha -usaha secara halus untuk membawa seluruh manusia memperingati tarihk tersebut, sebagai satu hari yang dapat bersenang- senang dan tertunggu-tunggu hari ini. Tak berdosa pun kita cuti dan menunggu-nunggu hari ini asalkan niat kita sememangnya ingin meraikan diri sendiri setelah penat bekerja, kerana "setiap amalan itu bergangtung kepada niat"...tetapi saya ingin mengajak anda semua ikut sesuatu perkara itu berlandaskan  sebab  dan mengkajinya terlebih dahulu dan jangan ikut membuta tuli. agar kita tahu hujung pangkalnya. kerana dengan berlakunya situasi-situasi yang mendokong peristiwa-peristiwa 1 Mei ini maka benarlah pesanan Rasulullah bahawa dajjal itu pembawa fitnah terbesar di akhir zaman malah diperingati pula oleh setiap nabi sebelum baginda.

9 comments:

アヌム ちゃん~~ said...

Salam.visit here^^ nice info..nice blog.keep blogging :)
Feel free to read my new entry @ frommetoyou~
(^____^)

Ayie said...

1 Mei = Arsenal bedil MU.. ^^

Nice info bro.. Teman baru taw holocoust disambut pada 1 mei.. Tapi tape le.. niat kita nak sambut hari pekerja.. Pedulikkan holocoust palsu tu..

harrazdani said...

betul tu....tp aku rasa ada percaturan pihak bookie antarabangsa.untuk menambah tarikan pada perlawanan antara chelsea dan MU & mei nanti. apa pun glory2 man united.

zaty luvlianncezzz said...

byknya di sebalik 1 mei ea

Mari menghayati di cni
korang buat belog utk apa?

Cik Ungu Kamila said...

tak sangka pulak ada cerita di sebalik 1 mei ni. hmm.

Izyan Masri said...

YEAH.ENTRY BAGUS NI :D

raihana said...

wahh...baru tahu..
bagus..
=D

hantu said...

info yang baguss bro, tak tau plak,bnayk benda2 pelik dapat kait ngam 1 mei ni. nice blog

harrazdani said...

zaty, cik unggu, raihana : sememangnya mereka takkan berputus asa menyesatkan orang islam selagi kita tidak mengikut mereka.
izyan : tqvm
hantu : tqvm bro...