Monday, October 24, 2011

BLOGGER PEMURAH | THANKS SIMANIS


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Akhirnya sampai juga hadiah yang dikirimkan oleh seorang sahabat blogger yang sangat pemurah dan baik hati.Simanis. Walaupun ia mengambil masa hampir dua minggu dan terpaksa melalui prosedur untuk serahan kali kedua..

Apapun terima kasih diucapkan kerana hadiah ini amat menerujakan harrazdani..huhuh tgk dia macam nak makan jer kura-kura tu..haha. Semoga Simanis panjang umur dan dimurahkan rezeki..;) macam ucapan harijadi plak.

Wassalam.

12 comments:

SoLy SoLicious said...

waahh..untunglah dpt adiah

harrazdani said...

soly : risau gak takut pecah..huhuh

bella luna said...

seronoknya die dapat hadiah >.<

ecadwinkyasha said...

actually,tu apa?.hehehe.mcm cute je :D

tunz said...

wah..apa2 pon tahniah dpt hadiah tortoise tu..kena jaga elok2...fragile tu kan..cute jerk...nak 1!!!!!huhuh

Cikgu Jaja™ said...

comelnyerr tortis tuuu... :)

dani memang suka buat rambut harraz mcm tu eh. haha..cute boy

Khairil said...

memang pemurah hati betul le cik simanis kita tu...

simanis said...

putih kacaknya bakal menantu...

studentintec said...

wawawa harraz handsomee lah!

Bui Junaidi said...

comel benar dia..bui booking yer..hehe

ctk said...

comei sangat anak kamu neh..cm omputeh..nk tgk bapaknye :D

Syafiq Isme said...

pehh baik gila si manis tuu. nak jugakk ! hahahha.

hey i ada buat entry pasal perempuan.btw btol ke perempuan mcm tu ? pretending ur self as a girl lah.hehe

http://bubblechezz.blogspot.com/2011/10/assalamualaikum.html