Saturday, November 5, 2011

ANUGERAH SKRIN 2011 TERIMA KRITIKAN PENONTON | BORING DAN MEMBOSANKAN????

sumber : budakbotak

Assalamualaikumdan alam sejahtera.

Amacam rancangan Anugerah Skrin 2011 tadi, aku tengok kejap jer pastu terus keluar gi main badminton...balik-balik dah nak habis da....tapi ikutkan masa mula-mula aku tengok tadi memang nampak macam amat membosankan dan ternyata apa yang aku sangkakan benar belaka. Pentas semua dah cantik dah..tapi performer hancussss, ...pengacara pun kurang...takper laaaa janji popular kan !!!  dunia hiburan kita ni kan syok sendiri..;)

wassalam.

13 comments:

ArulchelseA said...

dah nama dunia hiburan..ada yg best ada yg tk best...

amranaiman said...

hmabar der~~~ T_T sunyi sepi :P

ArulchelseA said...

baru aku tgok fb tv3 tu bro..ramai ckp bosan la..tk best la....tp aku rasa ramai yg tgok sampai habis tu..kih kih kih..

Nafisah Ruslan said...

sememangnya xbest..

Farihah Ahmad said...

pedoman masa hadapan. maksudnya, tayah tgk da laaaa

HEROICzero said...

semua seakan, tidak bersedia . =)

cik kiwi's said...

memang syok sendiri. mmmuahahahahha!!!

ABU said...

aku tak tengok pun.. apa cer?! :D
mcm kecoh je ni pasal kemban hahahaha

khairul said...

menyampah tgk dressing artis2 mesia ni..dh x cukup kain ka wei ????

Azmi Khan said...

mmg bosan pun....
terllu plain sgt....
pengacara pun kurang...
sampai tertido dibuatnye.....

afzalsukasuki said...

sebab tu aku tak tengok..aku tau tak best.time acara berlangsung aku dalam bas

*padahal kepingin nak tengok pada mulanya,tapi yiket bas ada time tu je.sabo je la :P

Fathiah Hamim said...

saya tak tau pun ada anugerah skrin sebenarnya =P

sis92 said...

haha sis siap buat entri hangit ask

http://blogsigadis92.blogspot.com/2011/11/anugerah-skrin-2011-yang-bikin-panas.html