Friday, November 4, 2011

BUKU SEKS ISLAM, KARYA HATIJAH AAM DIHARAMKAN | KELAB ISTERI TAAT


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Tengok tajuk buku memang hot laaa....tapi sorry laaa buku ni dah diharamkan oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) yang sebelum ini menimbang untuk mengharamkan penjualan dan pengedarannya.

katanya buku hasil nukilan Hatijah Aam ini tidak beretika dan menonjolkan seks dengan cara tidak beradab, tak tahulah aku..no komen sebab belum baca pun....Kelab isteri taat menghadakan buku yang setebal 115 halaman ini hanya untuk anggotanya sahaja dengan harga RM50. Apa yang aku tahu sesiapa yang memiliki buku ini akan dikenakan denda RM 5000,00...wow ! gile mahal denda tu....jadi tak payahlaaacari penyakit yer....macam2

wassalam

2 comments:

afzalsukasuki said...

hehe taat la sangat.bukan semua benda dalam kelambu mesti diceritakan pada orang :)

Bui Junaidi said...

aduh2..buku mcm ni pun ada ka...