Monday, November 14, 2011

NABILA KESAL GAMBAR CIUM TERSEBAR





“Saya minta maaf kepada semua pihak di atas penyebaran gambar yang tidak sepatutnya keluar itu. Saya sendiri rasa kesal sangat kerana gambar itu boleh keluar kat umum. Saya minta maaf mengenai perkara tersebut,” ujar Abil ketika dihubungi pihak Galaksi. “Saya tak boleh nak cakap apa-apa lagi sebab orang dah tengok gambar itu dan orang dah tahu dah keadaan itu macam mana. Apa yang boleh saya buat, saya hanya boleh minta maaf kepada semua yang marah kepada saya mengenai gambar itu.

“Pada saya, apa yang terjadi itu mungkin saya boleh cakap yang ada orang telah menyalahgunakan gambar itu dan cuba menganiaya saya. Tapi tak apalah, cuma apa yang boleh saya minta ialah saya harap orang itu boleh minta maaf secara terbuka sebab saya rasa dia dah mengaibkan saya dan juga keluarga saya.“Bagi saya, tak baik tabur pasir kat periuk nasi orang. Kepada peminat, saya sekali lagi minta maaf sangat-sangat dari hujung rambut hingga hujung kaki saya. Saya tahu benda ini keterlaluan dan harap semua boleh ampunkan saya,” ujarnya mengakhiri perbualan.


Orang dah minta maaf dan akui kesilapan .....ok laaa, semoga lebih berhati-hati lepas ni yer.

sumber : gua.com.my

8 comments:

ch000tz axoera said...

takde ke gambar cium dia tu hehehe :D

SoLy SoLicious said...

nabila oh nabila

simanis said...

Ini nama nya bodoh tak boleh diajar...

Yatie Awang said...

dunia artis ni hipokrik kan? buat salah minta maaf, lepas tu buat lagi...minta maaf lagi....tak akan habis sampai bila2 selagi tak ada keinsafan pada diri

Cikgu Jaja™ said...

geli je

kiz said...

sesal dulu pendapatan..sesal kemudian dah tak guna lagi beb..fikir sebelum buat..itu jalan terbaik

khairul said...

ayat comment bila dh kantoi..masa buat x pikiaq baik buruk lak.

Wilayah Sepet Kuku said...

as salam...

kita manusia selalu melakukan kesilapan..bkn pd kita harus dia minta ampun...minta ampun lah pd Allah dgn taubat...semoga Nabil dan artis2 kita semakin berubah ke arah kebaikkan..