Sunday, November 13, 2011

WOW!!! GAMBAR SEKSI ZARINA ANJOULIE LAVOCAH UNTUK MAJALAH FHM INDONESIA


Salam sahabat, sorry laaa gambar keseluruhan aku tak sampai hati nak tunjukkan, aku dah crop hahaha. gambar Zarina Anjoulie Lavocah ni di ambil untuk  majalah FHM  edisi Indonesia. Kontroversi betul laaa artis ni. Teringat aku satu ketika dulu seorang artis Malaysia berpakaian seksi di sana, katanya tak salah berbuat demikian kerana berada diluar negara....alahai mereka ingat tuhan hanya berada di Malaysia kot.

Teringat zaman kanak-kanak dulu, bila diluar rumah ingat ayah dan mak tak nampak bebas laaaa kita buat apa sahaja, apa ada hal bukannya mereka tahu.. Dalam isu ini mungkin pemikiran seperti ini terbawa-bawa sampai ke alam dewasa, tetapi kita perlu tahu walau apapun yang kita buat dan lakukan waima yang terdetik dalam hati sekalipun ada kuasa yang tahu dan melihat kerana Allah SWT maha mengetahui dan maha mendengar isi-isi hati para hambanya.

3 comments:

HEROICzero said...

peh sekali pandang dah macam Kim Kardashan (macam mana eja kardashan ni aku x tahu)

APAN said...

dah x boleh cari mkn kat malaysia la tu...sanggop la tayang gambo gitu kat sana.bengong...bukan cun sangat pun.haha...

Life Is Beautiful said...

@HEROICzero Kardashian laaa....artis yg byk kontroversi....bakat kureng....so sad