Saturday, February 11, 2012

LIVE STREAMING KEDAH VS SABAH 11 FEB 2012 | TV ONLINE | SIARAN LANGSUNG KEDAH VS SABAH 11 FEB 2012


LIVE STREAMING KEDAH VS SABAH 11 FEB 2012 | TV ONLINE | SIARAN LANGSUNG SABAH VS KEDAH  11 FEB 2012. Perlawanan yang sudah pasti menjanjikan kebangkitan kedua-dua pasukan dalam mengharugi Liga Super 2012. Sabah yang sebelum ini nyaris-nyaris memalukan dan meleburkan rekod tanpa kalah Kelantan di Stadium Likas pada perlawanan keenam baru-baru ini sudah pasti turun dengan aksi yang serupa untuk membenam Sang kenari ditempat lawan.

Dengan kehadiran pemain import Blaird yang dilihat sangat berbiasa dan rajin turun ke bawah membantu barisan midfield bagi mencipta peluang jaringan dilihat sebagai satu aset penting kepada skuad sabah pada kali ini. Sabah setakat ini mengumpul enam mata dari enam perlawanan dan kini menghuni tangga ke sepuluh liga.

Manakala pasukan Kedah dengan berbekalkan semangat selepas memperolehi kemenangan pertama ke atas Kuala Lumpur sudah pasti akan mengekalkan momentum tersebut bagi memastikan kedudukan liga yang lebih selesa dan selamat.

Sehingga kini selepas mengharungi enam perlawanan Kedah hanya mampu mengutip lima mata hasil satu kemenangan dan dua seri. Mereka kini di tangga ke 13 liga di atas pasukan tercorot Kuala Lumpur. saksikan LIVE STREAMING KEDAH VS SABAH 11 FEB 2012 melalui link yang disediakan di bawah.

LIVE STREAMING KEDAH VS SABAH 11 FEB 2012 | TV ONLINE | LIVE STREAMING SABAH VS KEDAH  11 FEB 2012

No comments: