Wednesday, March 7, 2012

KELANTAN VS NAVIBANK SAIGON 7 MAC 2012 | SIARAN TERTUNDA KELANTAN VS NAVIBANK SAIGON 7 MAC 2012 RTM1 - 1130 MLM



KELANTAN VS NAVIBANK SAIGON 7 MAC 2012 | PERLAWANAN PERTAMA PIALA AFC 2012 KELANTAN. Perlawanan pertama AFC CUP 2012 ini akan menemukan pendahulu Liga Super 2012 ketika ini Kelantan menentang kelab dari Vietnam Navibank Saigon. Stadium Bukit Jalil menjadi tuan rumah kepada pasukan yang menerima jolokan The Red Warriors selepas Stadium Sultan Muhammad IV tidak mendapat kelulusan daripada pihak AFC atas faktor-faktor teknikal.  Walaubagaimanapun jika diikutkan bermain di Bukit Jalil bukan masalah besar bagi The Red Warriors kerana walau dimana sekalipun mereka bermain dibelakang mereka  sentiasa dibarisi para penyokong setia yang sentiasa memberi sokongan. 

Perlawanan ini juga merupakan medan terbaik kepada pemain-pemain import Kelantan khususnya Muhammad Ghaddar menonjolkan potensi sebenar beliau sebagai penyerang berbisa. Bojan hodak sebagai pengendali baru Kelantan pasti ada ramuan tersendiri untuk menghadirkan kemenangan pertama Kelantan pada perlawanan itu nanti. Corak permainan dan taktikal pasti berbeza berbanding sebelum ini yang jika kita lihat Kelantan lebih kepada long pass. Apa yang saya maklum, Bojan akan menerapkan corak short pass yang banyak diaplikasikan oleh pasukan-pasukan hebat antarabangsa.

'Tekad Bojan Hodak untuk The Red Warriors :Bojan tekad mengubah persembahan Kelantan yang terkenal dengan hantaran jauh sebelum ini kepada hantaran pendek seperti dilakukan kebanyakan kelab terkemuka dunia.

Semoga perlawanan KELANTAN VS NAVI BANK SAIGON 7 MAC 2012 | PERLAWANAN PERTAMA PIALA AFC 2012 KELANTAN  ini akan menjanjikan aksi yang boleh kita bangga dan sedikit sebanyak akan meningkatkan mutu permainan bola sepak negara. LIVE STREAMING KELANTAN VS NAVI BANK SAIGON 7 MAC 2012 | PERLAWANAN PERTAMA PIALA AFC 2012 KELANTAN jika ada insyaallah saya akan update untuk tatapan seluruh peminat bola sepak Kelantan khusunya dan Malaysia amnya. Namun apa yang pasti TV1 akan menyiarkan perlawanan tertunda KELANTAN VS NAVI BANK SAIGON 7 MAC 2012 | PERLAWANAN PERTAMA PIALA AFC 2012 KELANTAN  pada jam 1130 malam . Gomo Klate Gomo.


LINK1 , LINK2
(BARU DAPAT DARI FB RED WARRIORS...CUBALAH YER....)



TAGS : LIVE STREAMING KELANTAN VS NAVIBANK SAIGON 7 MAC 2012, TV ONLINE KELANTAN VS NAVIBANK SAIGON 7 MAC 2012, LINK KELANTAN VS NAVIBANK SAIGON 7 MAC 2012, KEPUTUSAN PENUH KELANTAN VS NAVIBANK SAIGON 7 MAC 2012, KEPUTUSAN SEMASA KELANTAN VS NAVIBANK SAIGON 7 MAC 2012.

No comments: