Wednesday, November 13, 2013

SHAKLEE | PRODUK SHAKLEE | KHASIAT PRODUK SHAKLEE | SHAKLEE NUTRITION



SHAKLEE | PRODUK SHAKLEE | KHASIAT PRODUK SHAKLEE | SHAKLEE NUTRITION | Salam sejahtera di sini saya ingin kongsikan info berkaitan SHAKLEE | PRODUK SHAKLEE | KHASIAT PRODUK SHAKLEE | SHAKLEE NUTRITION, jika ada yang berminat untuk membeli dan mengetahui dengan lebih lanjut berkaitan SHAKLEE | PRODUK SHAKLEE | KHASIAT PRODUK SHAKLEE | SHAKLEE NUTRITION . Antara produk SHAKLEE adalah seperti berikut :-

1. ADVANCED JOINT HEALTH TABLET.



Produk Advanced Joint Health Tablet ini adalah 100% adalah bersumberkan sayuran dan ia menyokong kesihatan sendi dengan 3 cara iaitu meningkatkan keselesaan sendi, meningkat kesan kusyen serta memelihara kesihatan tisu penyambung seperti gambar yang saya sertakan di bawah.



Bagaimana ia berkesan?

Antara 3 cara yang di maksudkan di atas adalah seperti berikut :-
 

Menyokong keselesaan sendi

Ekstrak Boswellia : 

Menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi. ia menyokong kesihatan sendi dengan menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.

 
Bertindak sebagai kusyen

 
Ekstrak jagung :
 
Membantu mengekalkan tulang rawanEkstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan gl,ukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina adalah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Banyak kajian menunjukan supplement ekstrak jagung dapat menggalakan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadikan sendi lebih fleksible. dan kajian mengesyorkan yang supplement ekstrak jagung dapat menyumbang kepada kesihatan sendi dalam jangkamasa yang panjang.

Memelihara tisu penyambung yang sihat

Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C merupakan nutrien terpenting dalam kesihatan sendi. ini kerana zink, tembaga, mangan dan vitamin C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi.


Produk AJHT ini sangat sesuai untuk mereka  yang mengalami masalah seperti dinyatakan di atas, berikan suppliment ini kepada  mereka yang tersayang terutamanya kedua-dua ibu bapa kita. Sila hubungi saya untuk dapatkan info dan nasihat berhubung produk AJHT.  


Puan Wan Azmawani  [WAN] 
Shaklee Independent Distributor [ID No : 1075920]
SMS/Whatsapp ke 013-2477000, FB MIENIEY VITACARE.




 2. ALFALFA COMPLEX (L) / ((S)




Apakah yang dimaksudkan dengan ALFALFA/ manfaat ALFALFA dan sejarah ALFALFA. jom rujuk gambar yang saya sertakan di bawah :-




Produk ALFALFA COMPLEX  ini berdasarkan pengalaman saya sendiri sangat bagus untuk ibu-ibu yang sedang dalam proses menyusu. Produk ini datang dalam dua kuantiti yang berbeza (L)  700 tablet dan (S) 330 tablet. makan dalam 7-10 biji sehari bermakna jika tuan-tuan beli untuk size (S) 330 tablet, ia sudah cukup untuk sebulan. Buat permulaan saya syorkan beli yang saiz kecil dulu, jika bersesuain dengan badan dan berkesan boleh sambung untuk saiz (L) 700 tablet  untuk dua bulan. Antara faedah/khasiat yang saya nyatakan di atas ALFALFA COMPLEX turut bermanfaat seperti gambar yang disertakan di bawah :-


Untuk makluman kadang suppliment ni bukan sesuai untuk semua orang, ada yang ok or tidak. Jadi boleh cuba dulu dan in shaa allah ia berkesan.  



Puan Wan Azmawani  [WAN] 
Shaklee Independent Distributor [ID No : 1075920]
SMS/Whatsapp ke 013-2477000, FB MIENIEY VITACARE.



3. B - COMPLEX SHAKLEE


B - COMPLEX SHAKLEE. Saya rasa tak perlu nak terangkan secara terperinci berkenaan faedah dan khasiat vitamin B-COMPLEX  ni kerana ia sudah senonim dan biasa kita dengar bila berbicara soal suppliment kesihatan. Cuma yang membezakan B-COMPLEX shaklee ini ialah tentang harganya yang berpatutan berbanding jenama-jenama keluaran lain. Walaupun harganya murah namun kualitinya adalah setanding malah melebihi jenama-jenama lain di pasaran.


Terdapat 120 tablet dalam setiap botol dan sajian yang disyorkan adalah 2 tablet sehari. bermakna satu botol lengkap untuk 2 bulan dengan harga yang sangat istimewa. Disini saya sertakan juga beberapa khasiat dan manfaat yang diperolehi daripada vitamin B-COMPLEX ini :- 


Sila hubungi saya untuk dapatkan info dan nasihat berhubung produk B - COMPLEX.  


Puan Wan Azmawani  [WAN] 
Shaklee Independent Distributor [ID No : 1075920]
SMS/Whatsapp ke 013-2477000, FB MIENIEY VITACARE.

  

Banyak Lagi produk-produk hebat shaklee ni, nanti saya akan update dari masa ke semasa. Terima Kasih kerana sudi singgah dan meluangkan masa membaca artikel di blog ni.

 

1 comment:

Unknown said...

Product nie memang terbaik....sy sendiri menggunakannya....memang berkesan