Thursday, April 19, 2012

INFO SIHAT | IMPLIKASI BURUK LETAK BEG DUIT DI POKET BELAKANG


Mungkin ramai yang anggap perkara ini biasa jer sebelum ni kan. Jadi kalau aku nak terangkan secara medical pun tak boleh sebab aku bukan doktor cuma apa yang boleh kita semua lihat keadaan yang tidak selesa atau impak yang tidak baik untuk tulang belakang di kawasan pinggang untuk jangka masa panjang.


Jadi bagi aku kesimpulan yang boleh di buat makin tebal beg duit makin tinggi risikonya...kalau tebal sebab duit banyak takper laaa tapi kalau tebal sebab kad kredit a.k.a hutang penyakit yang datang tu makin parah laaa jadinya...

1 comment:

khairul said...

mungkin ramai yg x tau ni ..TQ