Wednesday, June 20, 2012

FULL VIDEO DEBAT DATUK SAIFUDDIN ABDULLAH VS SALAHUDIN AYUB | DEMONSTRASI JALANAN : MENGUKUH ATAU MERUNTUHKAN DEMOKRASI 19 JUN 2012


FULL VIDEO DEBAT DATUK SAIFUDDIN ABDULLAH VS SALAHUDDIN AYUB | DEMONSTRASI JALANAN : MENGUKUH ATAU MERUNTUHKAN DEMOKRASI, Salam semua, semalam 19 JUN 2012 satu lagi debat yang sangat dinantikan oleh seluruh rakyat Malaysia yang cintakan politik berilmu dan berlandaskan hujah, bukan hanya berpegang kepada ketaksuban semata-mata. Tahniah diucapkan kepada kedua-dua pendebat kerana berani berhujah dalam membentangkan pandangan dan pendapat bagi mewakili kumpulan politik masing-masing.

Dalam perdebatan ini kita bukan mencari siapa pemenang sebenarnya tetapi fakta dan kupasan idea yang dilontarkan oleh pendebat yang kita harus fikirkan. Buang sekejap fahaman fanatik kepartian dan mari kita sama-sama merenung dan fikirkan ke mana arahnya negara Malaysia yang tercinta ini mahu kita halakan. Syabas dan tahniah kepada semua pihak yang terlibat dalam menjayakan debat ini.

DEBAT DATUK SAIFUDDIN ABDULLAH VS SALAHUDIN AYUB | DEMONSTRASI JALANAN : MENGUKUH ATAU MERUNTUHKAN DEMOKRASI ini disiarkan secara langsung oleh Astro Awani saluran 501 jam 0900 malam tadi. Kepada yang tidak berkesempatan saya sertakan klip FULL VIDEO DEBAT DATUK SAIFUDDIN ABDULLAH VS SALAHUDIN AYUB | DEMONSTRASI JALANAN : MENGUKUH ATAU MERUNTUHKAN DEMOKRASI di bawah.

Bahagian 1


Bahagian 2


Bahagian 3


Bahagian 4


1 comment:

RHI said...

tengok juga kat astro awani..