Monday, May 23, 2011

keputusan : "contest dari Malaya ke Manchester.



Sebentar tadi baru berakhirnya perlawanan antara Man United menentang Blackpool yang mana keputusannya berpihak kepada Man United 4-2, dengan ini maka tirai BPL 2011 telah ditutup dan juaranya tak lain dan tak bukan ialah Man United. Tahniah kepada pasukan yang saya anggap sangat konsisten dan berjaya di bawah kendalian SAF sejak 6 NOV 1986. Blackpool akan meninggalkan BPL pada season depan.;-( ..apapun selepas ni akan mengharungi  malam hujung minggu yang agak memboringkan sebab tiada lagi BPL, layan Liga Super plak.

Dengan berlabuhnya tirai BPL bermakna berakhirlah cabaran 'contest dari Malaya ke Manchester'. terlebih dahulu saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada enam bloggers yang menyertainya.

1) Arulchelsea
2) Bro_monday
3) Red Giant
4) jiejahgorges
5) liyana
6) kampung-kameq

Bagi saya mereka menyertai contest ini bukan untuk hadiah, tetapi semangat setiakawan dan semangat support kawan-kawan, kerana ada yang menyertainya memang tidak tahu langsung berkenaan bola sepak dan kalau tengok namanya pun memang tidak selari dengan kehendak contest contohnya bro Arulchelsea haha. Tapi mereka tetap sertainya...Namun setiap pertandingan ada pemenangnya. pemenangnya ialah : Bro Red Giant...tahniah bro kerana menunjukkan anda memang 'kipas susah mati' Man united. (SCHOLES aku transfer kan kepada ko sebab dia pun dah nak pencen) Apepun lima lagi sahabat tetap ada hadiah saguhati ( memandangkan saya  bekerja di sarawak..hadiahnya akan berlatarkan negeri sarawak)  ia sebagai menghargai sokongan kalian. apa yang penting melalui contest ini saya dapat beberapa kawan baru.

P/S nanti semua kawan-kawan kat atas ni email address ke harrazdani@gmail.com yer...thanks,  sambil taip entry ni terharu plak dengar kata-kata terakhir  Van Der Sar ni.

10 comments:

arituarini said...

dpt hadiah jugak ke..alhamdulilah.. ari tu bro ckp bukn fan MU pun leh join tu aku join..hehehe..
lg pun tujuan nak memeriahkn contest kawan2..kita bukn ramai pun dlm blog ni..klau bukn sesama kita sapa lagi..btul tk.. thniah utk MU..jumpa utk saingn musim baru..

Anonymous said...

hoyeh hoyeh MU menang...hahahah x tgk pun...bace kt sini je ngeee...

liyana said...

dpt hadiah gk ke..alhamdulillah..

btul..join atas sebab support kawan...meriahkn contest kwn

mmg tidak tahu lgsung berkenaan bola sepak..(tiba2 terasa plak =.=)

ejulz said...

thankz.. MU mmg hebat.. huHu..

tq bro..

harrazdani said...

pemenang utama senyap jer ni....harap hantar address masing2 yer...tq

Red Giant said...

Tq Bro.... sano Mesti Byk Koleksi Man U Kan?...

BRO_MONDAY said...

harrazdani : TAHNIAH!!! contest dah tamat...koh koh koh terbaik lah...next season team lain cuba lagi ok dalam BPL....ai tetap akan sokom Spurs!!! koh koh koh

harrazdani said...

bro monday....jgn lupa sent address...nak kumpul bg semua ada dulu..tp kalau takder sampai hujung minggu ni...hantar yang ader dulu lah yer;-)

red giant : sini susah....tpp beli ikut ebay jer senang.

BRO_MONDAY said...

harrazdani : wah!!!! ai pun dapat hadiah jugak??? thanks...ok ai email kat yu nanti...

liyana said...

dah hntar dh address..sorry late..(^_^)..