Saturday, July 23, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOGGER KREATIF..AKU UMPAMA ! RYAN GIGGS



nak join segmen ni klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera, hari ni aku join segmen mr Ben lagi...tajuknya Ben cari blogger kreatif, aku umpama !...hahah umpama apa yer, jadi aku rasa aku ni umpama Ryan Giggs. Mengapa aku katakan demikian? nak kata seiras ada laaa sikit-sikit.. tapi aku mengatakan aku umpama Ryan Giggs kerana aku sentiasa akan cuba berikan yang terbaik dan bersemangat dalam berblogging. tidak kenal erti putus asa dan berlari (blogpecut)  dan terus berlari (blogspeeding). Mungkin orang anggap aku dah agak terlewat, tetapi siapa yang boleh menilai semangat yang masih membara dan kental dalam diri ini. Dalam berbloging tak ada masa nak main-main mesti fokus dan tegas, kalau silap sikit kena saman macam bloggers sharpshooters RM300 ribu. Apa yang aku mahu sampaikan aku perlu bagitau walaupun ianya pahit, macam cerita dongeng raja telanjang entry yang sebelum ini tetapi dengan penuh berhati-hati dan pertimbangan wajar, sama laaa ngan Ryan Giggs, untuk makluman Ryan Giggs tak pernah menerima kad merah sepanjang kariernya dengan MU. Oleh itu kita perlu sentiasa fokus..nak tahu tahap fokus aku..boleh tengok gambar kat bawah ni...


Nampak tak tahap kefokusan aku...berbanding dua budak hingusan yang baru nak naik tu...macam tu juga aku dalam berblog. Oleh itu aku tanpa segan silu mengaku bahawa aku adalah seorang bloggers umpama Ryan Giggs.....gambar Ryan giggs kat atas tu tak payah rasanya nak buat backlink sebab aku buat sendiri...nak tahu buat macam mana...klik SINI..

26 comments:

kiz said...

ya..fokus..baru kita tahu hala tuju..suka entri ni..leh jadi motivasi.

saya cello191 said...

blogger..siapakh blogger?

singgah dr blog en ben...^^

Hafizin Jamil said...

aku plak umpama fabregas..hak3

AZRI said...

eh,real ke xpena kena kad merah?
dahsyattt ni...


meh ramai-ramai ke sini pulak

http://ping.busuk.org/view/12119

NadiRah said...

oh...sepanjang kariernya ngan MU...
huhuhu...
blas kunjungan.. ^^

Mohamad Saiful said...

waaaaa,,kreatif erk.. =) singgah jap dari mbalas kunjungan,,giggs!!!!!!!!!!!hehehe

http://mymuzikholic.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

Nadzirah Kamarazaman ( NK ) said...

bagus2...memang perlu fokus dalam melakukan apa2 pun:)
datang singgah n follow...

iKhRam said...

wow.. i like

cik gege said...

yeah! semangat blogging tertera di situ..=)

Dear bella said...

wah... teruskan bersemangat...
Balasan kunjungan...^^

Rtp Farra Arisha said...

baguslah punya semangat diri yg kental. fokus, fokus, fokussss!
teruskan blogging ya :)

Unknown said...

fuh..ryan gigs...nasib hang tak ambik eric cantona jadi idola hang...kalau tidak..hahaha

anyway nice entry ni bro....aku rasa mcm fully motivated ni..thanks...

ladymariah said...

jgn putus asa.. jadi 'pemain' terbaik dunia... oh yeah...

Burasa Hangus said...

cayaalaaa.., :)

nashfahrenheit said...

wah, penuh semangat! bagus2..

aku umpama google chrome!
nashfahrenheit.blogspot.com

Unknown said...

peminat bola sepak ni d..mu fan..bro umpama,

http://www.trioseposen.com/2011/07/aku-seorang-blogger-umpama.html

ijatkomeng said...

hahah...ok la tu..ko readykan pemain ak readykan padang...amacm??

wanie jiejul said...

wow! ryan gigs. along nak jadi van der sar la. dea terbaekk. hehe. peace!

Afrina Balkish said...

hikhik..hebat2..!

aamalinaazman said...

phewitt!
ryan goggs tu..
kiki

nice!

have a nice weekend!

caliph shuriken said...

sayap kiri MU yg berkaliber ^^

Wanie said...

huhu..dalam sebulan bape kali die buat segmen eh..

sape ryan giggs? lalala

Abu Bagi said...

wah wah kemin lagi en dani..Ryan Giggs seh...bersemangt dan fokus..itu dia :D

HEROICzero said...

Sir Ryan Giggs, sir!

Zul fattah said...

ko gigs.. haha.. aku fabregas...
.. happy blogging..

http://zulfattah.blogspot.com/

cik merah said...

nie msty pminat setia bola...mmg kreatif :)