Monday, July 4, 2011

"Jom Join Bloglist Wacanaku"


Nak join klik SINI

Assalamualaikum dan salam sejahtera, Pembawa wacana a.k.a PW telah membuka bloglistnya...dan saya dengan pantas walaupun dah agak ramai menyertainya ingin menjoinkan diri yang kecil ini ke dalam bloglist blog yang boleh dianggap old timer a.k.a otai ini. Sebab utama menjoinkan diri kerana saya sentiasa membaca entry-entry beliau sebelum ini walaupun beliau hanya datang tiga  kali ke blog ini...hahaha satu semasa pertama kali menjadi follower, kedua semasa saya join segmen yang bertajuk "???? saya pun dah lupa tajuknya  dan yang ketiga dalam entry INI...terima kasih bro kerana sudi berkunjung walaupun memegang status 'Abg Long' dalam dunia blog....huhu

Saya nak ajak Mr Arulchelsea untuk bersama-sama memeriahkan bloglist PW...;)

10 comments:

Ermizi Muhamad said...

Macam ada harapan je tersenarai blog kau ni ? haha .

kotak bulat said...

wuuu... bloglist..nk pegi tgk gak la..cam best je ni

Unknown said...

wah..follower dh 500 tu,tahniah2..bui pun nk g tengok jugaklah..jom KB

LiFe KaMi said...

moga tersenarai yer,,
kami akan terjah ke blog dia sekarang..:)

Unknown said...

moga terpilih le bro....all the best for you!!!

harrazdani said...

kepada semua di atas silalah terjah yer...join sekali...:)

Alif Haris said...

ehem2 .. follower dah mncecah 500 tu :)

moga dpt masuk bloglist die ^^

syuxer said...

moga dapat masuk bloglist dia..:)..syok dapat berganding bahu ngan abg long heheh

arituarini said...

baru join bro..tq..kih kih kih kih

anismelon said...

nak join jugak la even xde sape sape tag..wat muke tak malu jap..weee