Thursday, August 4, 2011

Entry info | Tahniah!!! kakitangan awam Selangor, bonus raya RM500


Assalamualaikum dan salam sejahtera, dah selamat sampai di Kuching, sibuk sikit bila berada di kampung, lima hari yang ada gunakan dengan sepenuhnya bersama keluarga ye dak... Hampir seminggu jugalah tak update entry, tapi rasa terharu juga lah ada yang masih berkunjung walaupun blog ni takder entry baru dan aku tak berblogwalking sekerap sebelum ini, terima kasih sahabat. sekarang ni aku nak kongsi pasal Kerajaan Selangor dah umum bonus raya pada kakitangannya, macam tahun lepas juga lah...bila dah satu negeri umum Kerajaan negeri lain juga turut berlumba-lumba mengumumkan insentif untuk kakitangan masing-masing, insyaallah nanti adalah pula pengumuman Kerajaan persekutuan kepada kakitangan awam lain.

Walaubagaimanapun, disamping kita menghitung-hitung bonus raya yang boleh dikatakan masih jauh lagi,  jangan kita lupa bonus yang paling lumayan dan besar manfaatnya di bulan Ramadhan ni, iaitu malam lailatul qadar, jangan tunggu sepuluh malam terakhir je, kita perlu bermula dari sekarang untuk bersama- sama mendapatkan kelebihan malam yang lebih baik dari seribu bulan lipat ganda amalannya...semoga kita semua akan terpilih untuk memenuhinya dengan perkara yang berfaedah dengan amalan  ibadat kepadaNYA.

9 comments:

cucu umie said...

jom manfaatkan bulan ramadhan ini dengan sebaiknya..

wan_cikgumuzik said...

kalau yang tadak kaki ngan tadak tangan mcm mana?? sape nk bagi?? kih kih kih....

duitttttt... duitttt.... dunia semua tuu kan??

ArulchelseA said...

baru btul brkhidmat untuk rakyat..bukn untk bini.. kih kih kih

Luqeem™ said...

best kot. lepas ni harap2 rm 1k la pulak

el-janna said...

peh best a

Afikah Aziz said...

wah best dpt bonus hehe,harapnya Ramadhan pun dimanfaatkan sebaiknya gak :)

honeystar912 said...

bonus ni untuk kakitangan kerajaan negeri selangor sahaja atau kakitangan kerajaan (mana2 agensi) yang bekerja di negeri selangor? confius...

Bui Junaidi said...

eiii,jgnlah bagi dekat org selangor jer..bagilah dekat org sarawak jugak..hehehe..

harrazdani said...

honey : kalau tak silap saya lah, untuk kakitangan kerajaan negeri sahaja, termasuk juga agensi2 yang bernaung di bawah kerajaan negeri.