Friday, November 11, 2011

DIKERAT 5 KERANA MEROGOL IBU KANDUNG...TRAGISNYER.


Salam sahabat, menurut sumber,  manusia di atas ni dikerat 5 kerana merogol ibu kandungnya. betul ker??? banyak sangat gambar palsu sekarang ni...kalau tengok gambar di atas ni gambar kepala tu nampak sangat tipunya ... cuba tengok betul-betul..macam-macam daa.. Apapun motif gambar ini adalah untuk jadi pengajaran kepada semua. Tetapi perlukah kita menggunakan perkara-perkara yang ngeri dan kejam seperti ini untuk mengajar..? Mungkin sesuai untuk mengajar tetapi bukan untuk mendidik.

8 comments:

izamin said...

errr.. seram pulak tengok gambar tu..

nagakeciks said...

Salam bro ...

Pada aku senang , menipu tetap menipu , walaupun untuk "kebaikan"

Sekarang pun bersepah kat internet , Malaikat turun atas Kaabah lah dan macam2 lagik ... mende yang kite tak tahu kesahihan , xpayah lah share ... kalo xbetul , menipu ... silap haribulan jadik fitnah pulak

lagik 1 , tak direct sangat dengan topik nih ... orang Islam esp bangsa Melayu , kalo bab2 agama nih , terlalu mengharapkan , teruja bila ade cerita2 keajaiban .. betul tak betul 1 hal , tapi perlu nampak keajaiban ke baru kite nak kagum dengan Islam ataupun ciptaan Allah?

harrazdani said...

wmslm piz

btl cakap ko tu..tapi apa yg nak aku sampaikan ialah adakah betul cara mendidik dan mengajar dengan cara mendatangkan gerun dan ketakutan kepada sesuatu perkara yang salah.

isu gambar tu adalah just menyokong pandangan aku....kesahihannya bukan isu ...lainlah aku canang cerita tu sebagai benar2 berlaku.

wan_cikgumuzik said...

paling aku tak tahan, sumbernya penulis senja tuhh.. kikikikiki....

Khairil said...

betul bro , kalau bagi gerun cara mcm ni bukan mengajar....

kokser kokdam said...

napok po gambar tipu jah.. ehee

ArulchelseA said...

kekejaman tak boleh dijadikn alat pengajaran....makin parah nanti..

wancikgumuzik: bro punya komen buat aku gelak guling2...kih kih kih..

NURULHANIF said...

tipu je tu tp bile tgk rs nak muntah..