Tuesday, November 15, 2011

‘It’s all bullsh*t!’. PADA SAYA, BANYAK LAGI BENDA YANG LEBIH TERUK | EKORAN DARI AKSI HOT!!! DI MAJALAH FHM


Salam sahabat, dulu aku pernah tulis berkaitan syukur.. ironinya untuk kita lebih bersyukur, kita perlu lihat orang yang lebih rendah dan susah daripada kita untuk kita lebih bersyukur...Tetapi untuk kita jadi lebih baik dan cemerlang tak kira lah dari segi ilmu atau kemajuan diri dan karier kita jangan lihat mereka yang lebih teruk dari kita..kerana sikap tersebut akan membuatkan kita sentiasa selesa dan berada di takuk lama. 

Kita perlu berfikiran dan bermentaliti sebaliknya, Senang citer macam ni laa, aku bagi dialog untuk  senang korang paham " abg kasim tak pegi semayang kat masjid ker ??? " "alah aku, ok aper semayang jugak kat rumah...cuba tengok si Leman tu maghrib-maghrib masih kat kedai kopi lagi"..kalau kita bermentaliti macam abg kasim tu sampai bila-bila laaa tiada perubahan, dalam bab ni kita tengok laa mereka yang lebih baik daripada kita insyaallah kita akan dipandang tinggi dan mulia di sisi masyarakat.

Jadi pengakuan artis kita kat bawah ni ...lebih kurang abg kasim laaa pada aku...aku petik dari gua.com.my



Apabila ditanya apakah perasaannya apabila dihentam dan dikritik oleh masyarakat, Zarina menjawab, “Saya boleh terima. Bila baca isu mengenai saya, saya gelak saja. Saya rasa dah macam ‘Stone Cold’ saja sebab dah tak rasa apa-apa lagi. ‘It’s all bullsh*t!’. Pada saya, banyak lagi benda yang teruk.



5 comments:

khairul said...

pandai pulak berkata kata

faizlaster said...

jahak2...buleh gini sedak nih..haha

Anonymous said...

HAHA , orang yang dah biasa buat maksiat macam gitu lah jadinya ,,

simanis said...

Itulah hasilnya bila kurang didikan ugama...Tak salahkan dia juga...Semua nya perlu didikan dari kecik..Mnutup aurat itu wajib dan anak2 perlu tahu apa alasan wajib menutup aurat...

Haszrol said...

apa nak jadi dgn pelakon 'anak pontianak' sorang ni....