Saturday, November 26, 2011

SENARAI LAGU KE SEPARUH AKHIR KE-3 MUZIK-MUZIK 26 2 DIS 2011


Salam sahabat, Separuh akhir ketiga Muzik-muzik ke 26 akan diadakan pada 2 DIS 2011, dua semi dah berlalu dan semua dah tahu lagu - lagu yang layak dipertimbangkan ke final. SEMI 1, SEMI 2. Dulu aku tahu tengok final jer, sekarang semua nak ambil tahu.huhu

Itulah kelebihan jadi blogger yang sedikit sebanyak selit entry berunsur berita dalam blog mereka, masing-masing ada pro dan kontranya....bukan bermaksud blog personal bila dah tukar ke berita akan jadi berita selamanya, ini dinamakan kepelbagaian. huhu.

Balik pada isu utama yang aku nak kongsi berkenaan lagi lapan lagu yang akan dipertandingkan pada separuh akhir ketiga nanti...

harap KEPUTUSAN PENUH SEPARUH AKHIR KE 3 MUZIK-MUZIK  26 2 DIS 2011 nanti akan memuaskan hati semua pihak, sebab tak silap aku ada dua lagu yang memang hot pada masa kini.

Hot pasal apa ? pasal tarik-tarik anugerah. Jadi jangan nanti ada pula keluar isu kelayakan ke final di tarik pulak...naya jer. KEPUTUSAN TERKINI SEPARUH AKHIR MUZIK-MUZIK 2 DIS 2011 nanti aku update yer...

SENARAI LAGU KE SEPARUH AKHIR MUZIK-MUZIK 26 2 DIS 2011


1-Kalau Berpacaran -  (Shohaimi ,Ana , Altimet)
2-Penakut – (Yuna)
3-Sedetik Lebih – (Anuar Zain)
4-Bila Bertemu – (Shiha)
5-Cinta Matiku – (Sixth sense)
6-Karma – (Faizal Tahir)
7-Menyesal – (Sixth Sense)
8-Aku Permata – (Salma )