Wednesday, November 2, 2011

WASIAT TERAKHIR IBU...'SUPER' SEDIH..;(



sekadar hiasan

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Entry sebelum ini aku bawakan satu kisah yang amat menyayat hati, tentang seorang ibu yang memukul anaknya hanya kerana lipstik.Cerita yang kedua ini juga bagi aku ada pengajarannya dan sudah semestinnya  lebih tragis dan menyedihkan. Jom layan.heheh

Mak : Nak, mak sudah tak kuat lagi, mak minta kamu sambung mengusahakan kebun mak.

Anak : Jgn ckp mcm tu, mak(dlm hati, tak sia2 aku balik kampung, dpt pulak harta pusaka dia)

Mak : Segala isi perkebunan, ternakan, villa, traktor utk kamu. Tolong jaga baik-baik, jangan lupa disiram tiap hari tanaman mak.

Anak : Baik mak, mak jgn bimbang tentang hal tu, Tapi dimana kebun mak? sy tak pernah tahu mak ada mengusahakan kebun tanaman..

Mak : Di Facebook Mak, FARMVILLE, nanti mak bg tau passwordnya.. :)


Amacam sedih tak...jangan sedih-sedih yer petang gini bawa cite sedih-sedih tak elok..huhuh apa yang penting pengajaran dan intipati disebalik cerita di atas...have a nice day.;)

3 comments:

ArulchelseA said...

mak: jgn lupa tolong bg mkn jugak ikan2 mak kat hapy aquarium ye nak..mana ikan yg cantik2 jgn jual ye..

kih kih kih kih..

Syafiq Isme said...

HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA ! KLAKAR GILAA ! BEDEKAHHH JE BACA. HAHAHHA !!

hey i ada buat entry pasal korea drama. LOL . u addicted ? haha please gimme feedback. nak tahu je

http://bubblechezz.blogspot.com/2011/11/assalamualaikum.html

caliph shuriken said...

super terbaikk laa, hukk...