Thursday, December 22, 2011

TANGAN MISTERI PEGANG YUNA ???? DON'T TRY AT HOME

Salam sahabat, haaaa... saje nak kongsi gambar pelik. Gambar ni aku dapat daripada Kosmo online yang menceritakan konsert online Yuna yang ditaja oleh Hotlink. Pelikkan macam mana Yuna boleh lipat tangan dia sampai macam tu, cer..  Korang cuba buat, dapat pegang tapi tak macam Yuna.  Mungkin super imposed kot. Aku dah cuba boleh pegang tapi bukan macam Yuna buat huhu...

6 comments:

Adam Fikri said...

huhu..ada buat artikel sal yuna n konsert dia, x terfikir lak pasal gmbr ni ...huhu

Anonymous said...

eh boleh jer . cube ko try blik .
tgn ko pendek kot..hee

k e y r i said...

perghhh pelik2 haha

khairul said...

jgn pandang belakang

nuyui a.k.a miss YUI said...

boleh buat tp xsmpai cam yuna tu.hih

Anonymous said...

sy kwn sekampung yuna...tgn dia mmg mcm tu...cacat sikit..