Sunday, February 5, 2012

DAVID BECKHAM DILAYANGKAN KAD MERAH KERANA BUDAK 7 TAHUN


David Beckham dilaporkan dilayangkan kad merah dan diarahkan keluar daripada taman ketika menyaksikan perlawanan bola sepak membabitkan penyertaan anaknya. Bekas ketua pasukan England itu dihalau selepas membantah keputusan pengadil yang mengarahkan salah seorang pemain keluar padang. Pemain tengah Los Angeles Galaxy itu terpaksa menunggu di luar pagar taman permainan tersebut sehingga permainan bola sepak anaknya, Romeo, 9, berakhir.

Beckham berkata, ketika perlawanan berlangsung berlaku sedikit kekasaran dan tendangan penalti diberikan oleh pengadil. "Salah seorang daripada pemain kelab Romeo telah diarahkan keluar padang. Saya rasa agak terkejut kerana pemain itu berusia tujuh tahun dan pengadil tidak sepatutnya mengeluarkannya. "Kemudian dia lihat pada saya seperti tindakannya benar. Namun, saya katakan tindakannya itu tidak salah kerana dia berusia tujuh tahun.

"Pengadil itu datang kepada saya dan melayangkan kad merah. Dia mengarahkan saya keluar dari taman itu. "Tambahnya, pagar itu sejauh 20 meter dari padang dan dia terpaksa menunggu dan kembali semula selepas tamat perlawanan tersebut. -KOSMO

3 comments:

tunz said...

dia main sekali ker??urmmmm

Unknown said...

ka kan dh kena

Anonymous said...

nak tunjuk hero konon....