Sunday, February 5, 2012

LELAKI 'MACHO' ATAU 'GAY' BOLEH DIKESAN MELALUI JARI......NAK TAHU CARANYA?

Salam sahabat....sekarang check tangan kanan anda (khas untuk lelaki sahaja).untuk perempuan boleh tengok tangan pasangan masing-masing. ini just kajian bukan betul-betul..kalau ada pun secara kebetulan sahaja kan...apa yang penting tahap keimanan dan  ketakwaan sesorang yang akan memandu seseoang individu itu memilih jalan yang lurus atau sebaliknya.

4 comments:

Syafiq Isme said...

hahahahahhaa nsib baik aku macho man. kau pulak ? sama ke tak jari tu ? haha. eh aku ada buat entry baru. singgah lah :) Menangis, lelaki ke perempuan?

wan_cikgumuzik said...

kah kah kah kah... mengarut tol.. ada plak ukur jari,, kah kah kah..

sok nk check jari kawan saya yang gay tuh....

Cik Nurul said...

errr -.-

H.J said...

ada ke lelali yang jari dia sama tu...?haha