Friday, February 10, 2012

SBPA | GAJI TERKINI SBPA CADANGAN CEUPACS | CADANGAN GAJI TERBAHARU PERBANDINGAN GAJI SSM/SBPA MAC 2012



GAJI TERKINI SBPA CADANGAN CEUPACS  | CADANGAN GAJI TERBAHARU PERBANDINGAN GAJI SSM/SBPA MAC 2012.   Salam satu malaysia semua.selepas beberapa kali skim SBPA di tangguhkan kini draf gaji SBPA 2012 terkini telah pun di keluarkan mengikut cadangan ceupacs. Ceupacs di jangkakan akan membentangkan penambahbaikan bagi Skim Baru Perkhidmatan Awam (SBPA) pada mesyuarat kali ketiga bersama pasukan khas semakan semula skim tersebut.


Jika anda adalah salah seorang kakitangan awam gambar di bawah ini merupakan draf gaji terbaru mengikut cadangan ceupacs.jika dilihat.draf gaji sbpa terbaru ini tidak banyak perbezaannya tapi rasanya ia sudah cukup memuaskan bagi penjawat kakitangan awam.dan tentu juga ramai yang tidak puas hati.nantikan keputusan penambahbaikan skim SBPA 2012 ini pada 22 februari 2012.

Mungkin gambar kurang jelas namun apa yang ingin dijelaskan di sini ialah satu draf atau struktur gaji telah disediakan oleh pihak Cuepacs untuk dibincangkan bersama pihak JPA. Harap apa yang dirancang akan berjalan lancar dan mengutamakan kepentingan semua pihak.sumber 

No comments: