Sunday, March 4, 2012

GAMBAR-GAMBAR AWESOME SEMPENA SONY WORLD PHOTOGRAPHY

Salam sahabat, lama dah tak update blog ni, hari ni aku nak kongsikan gambar-gambar yang awesome, cool, terbaik dan macam-macam lagi akronim yang aku pasti tak dapat diluahkan dengan kata-kata. Kepada yang gemar akan dunia photography pasti akan teruja....nak sampai ke tahap ni bukan calang-calang individu. 

Aku sangat meminati photography dan aku pasti diluar sana ramai yang mempunyai camera, khusunya DSLR....Namun berapa ramai yang memilikinya sekadar mengikut trend semasa atau memang benar-benar minat dengan dunia ini. Jika jawapannya MINAT insyaallah gambar-gambar seperti di atas dapat kita hasilkan.

Gambar-gambar di  atas di ambil oleh jurugambar seluruh dunia sempena Sony world Photograhpy nak tengok lain-lain gambar klik sini

1 comment:

Unknown said...

terbaik le semua gambar2 tu..bila la agaknya aku boleh dapat hasil mcm tu ye...