Tuesday, September 18, 2012

LIVE STREAMING KELANTAN VS ARBIL SC 18 SEPT 2012 | TV1 ONLINE STREAMING | SIARAN LANGSUNG ARBIL SC VS KELANTAN 18 SEPT 2012



LIVE STREAMING KELANTAN VS ARBIL SC 18 SEPT 2012 | TV1 ONLINE STREAMING | SIARAN LANGSUNG ARBIL SC VS KELANTAN 18 SEPT 2012. Saingan suku akhir pertama Piala AFC bermula malam ini dimana ARBIL SC menjadi tuan rumah kepada KELANTAN. Seperti yang kita sedia maklum KELANTAN turun tanpa beberapa tonggak utama seperti Norshahrul, Muhammad Ghaddar, Obinna, Indra dan beberapa lagi akibat kecederaan dan pergantungan.
 
ARBIL SC bukan calang-calang pasukan yang akan idtentang oleh KELANTAN  berikutan prestasi semasa mereka yang amat membanggakan namun KELANTAN juga berada dikelasnya yang tersendiri. sama-sama kita saksikan perlawanan hebat ini yang akan disiarkan secara langsung melalui RTM1 pada JAM 11.30 malam waktu MALAYSIA. kepada para peminat yang ingin menonton melalui kemudahan internet boleh dapatkan link seperti yang disediakan di bawah. Selamat menonton. Gomo Klate Gomo.
 
 
 
 

1 comment:

TRW said...

moga kelantan boleh bertahan malam ini