Wednesday, October 3, 2012

#TANYA NAJIB | #TanyaNajib | SESI #TANYA NAJIB BERKAITAN BAJET 2013


 
#TANYA NAJIB | #TanyaNajib | SESI #TANYA NAJIB BERKAITAN BAJET 2013. Pada malam ini jam 0900 malam kepada mereka yang ingin bertanya DSN boleh berbuat demikian. Aku rasa majoriti yang akan bertanya adalah mereka dari golongan belia memandangkan medium yang digunakan untuk program #TANYA NAJIB pada kali ini dikuasai oleh golongan tersebut. Tanyalah apa yang ingin ditanya berkaitan bajet 2013 asal tidak melebihi batasan..paham-paham laaa apa yang aku maksudkan. Cuma aku harap medium ini digunakan sebaik mungkin oleh kedua-dua pihak untuk kepentingan seluruh rakyat. CARA SERTAI #TANYA NAJIB dan laman-laman yang boleh dilawati seperti yang aku petik dari FB rasmi PM di bawah.
 
"Sepertimana yang anda semua telah sedia maklum, Dato' Sri Najib telah membentangkan Bajet 2013 selaku Menteri Kewangan Malaysia. Sejurus itu anda dipelawa untuk mengambil bahagian dalam sesi #TanyaNajib... Bajet 2013 untuk mengemukan soalan-soalan anda yang berkaitan dengan Bajet 2013. Sesi #TanyaNajib Bajet 2013 berbeza dengan sesi-sesi #TanyaNajib yang lepas kerana buat kali pertama Dato' Sri Najib mengada sesi #TanyaNajib khas untuk Bajet 2013.

Sesi tersebut akan berlangsung pada hari Rabu, 3 Oktober 2012, jam 9 malam dan anda boleh menontonnya di saluran YouTube rasmi YAB Perdana Menteri sendiri, iaitu
http://bit.ly/TanyaNajibBM. Selain itu, anda boleh mengajukan soalan anda menerusi laman-laman sosial yang berikut:

Google+: bit.ly/TanyaNajibG
Google Moderator: bit.ly/TanyaNajibM
Facebook: bit.ly/TanyaNajibF
Twitter: bit.ly/TanyaNajibT

Jadi, inilah peluang anda untuk berinteraksi bersama YAB Perdana Menteri dan mendapatkan penjelasan terus daripada Dato' Sri Najib sendiri. Marilah kita bersama-sama bertukar pendapat demi mencapai cita-cita kita bersama iaitu untuk menjadikan Malaysia sebuah negara maju dan berpendapatan tinggi menjelang tahun 2020. Sekian - Admin"
 
 

No comments: