Wednesday, October 26, 2011

HARGA TIKET FINAL PIALA MALAYSIA 2011 TETAP RM50 | ADA KE ORANG NAK BOIKOT..HAHAHA NI MALAYSIA MAAAA!!!! MESTI PENUH PUNYA..


HARGA TIKET FINAL PIALA MALAYSIA 2011 TETAP RM50 | Sekalipun berdepan dengan banyak bantahan Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) tidak berganjak dari keputusannya menetapkan harga tiket RM50 bagi menyaksikan perlawanan akhir Piala Malaysia antara Negeri Sembilan dan Terengganu di Stadium Shah Alam Sabtu ini.

Setiausaha Kehormat FAM, Datuk Azzuddin Ahmad berkata, pihaknya tidak bercadang menurunkan harga tiket kerana selepas kajian, Jawatankuasa Pertandingan Tempatan mendapati harga tiket itu adalah wajar."Harga tiket itu dianggap wajar kerana FAM terpaksa menanggung beberapa kos termasuk bayaran kepada pihak stadium, keselamatan dan beberapa faktor lain,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Beliau berkata, Malaysia adalah sebuah negara demokrasi di mana penyokong bebas memilih untuk memulau perlawanan akhir nanti dan FAM tidak mempunyai sebarang kuasa bagi menyekat keputusan mereka itu. — Bernama

P/S : amacam jadi ker boikot.....FAM vs FAN.....sape yang menang tengok jer laaa hari sabtu ni...aku dah dapat agak dah sape yang menang....bukan ganu atau nogori, yang menang FAM....

12 comments:

ch000tz axoera said...

heheheeheheh boleh ke nak boikot jalan kerr..:D

SoLy SoLicious said...

nak tanak kene beli la..huhu

Anak Wak Mail said...

haha,,tengok kat tv je la..kan senang..

MD said...

Saya penyokong berkecuali bagi kedua pasukan kali ini....

apa pun saya hanya saksikan melalui tv sahaja....

tunz said...

tengok kat tv jer la..sambil mkn muruku.....mama sokong ganu ler..

ArulchelseA said...

bunyi cakap belagak gila mamat tu.. ok.harap tk ramai la datang..tgok tv je..kalau aku dekat pun ..tk higin aku pegi stadium..

-kos stdium tu kalau tk final pun kena tngung jugak..
-fam tu ramai org FAS...bebulu bila selangor tk dpt ke final..

ckp org belagak ni menyampah plak aku..

sis92 said...

sis tengok kat tv3 tadi

alasan mereka, duit tu untuk pemain jugak..
tapi pada pendapat sis, harga tu agak tinggi..mmg la orang tak dapat terima..

senang tengok kat tv je lah :)

kak lang said...

huhuhu, xpatot!!!

Aien Not Alien said...

FAM vs FAN memang terbaik la...


semoga mutu sukan bola sepak terus bertambah baik...


harap semuanya baik2 belaka...hihi

studentintec said...

ai ai nyekik molekk.

Life Is Beautiful said...

rasa2 jalan ker boikot x nak beli tiket tue....klu chelsea dtg msia tiket ratus2 pun ader yg beli....x mustahil ader jgk yg beli tiket final piala msia nie....susah2 sgt tgk jew kat tv...abis citer...confirm dpt tgk live dr jarak yg dkt n clear....hahhahah

BeaN MorENo said...

hehe harga tak pasal2 naik...tapi kalau dah fanatik confirm langgar je