Monday, December 5, 2011

[ AKHIR ZAMAN ] "IBU BUKAN BUAT DENGAN ORANG LAIN...DENGAN ANAK SENDIRI GITU" | PENGAKUAN IBU LAKUKAN SEKS DENGAN ANAK



Salam sahabat, video ni mungkin ramai dah tengok kan. Jadi apa kesimpulan yang boleh aku buat ialah  dunia dah semakin menghampiri ke penghujungnya. Aku tak tahu status agamanya. Dan lebih malang lagi perbuatan ini disorak dan para hadirin bertepuk tangan mendengarnya.

Ada yang kata mereka berdua ini islam, mungkin berdasarkan ungkapan "alhamdulillah" yang diucapkan oleh si ibu, tapi tak boleh kata juga di Indonesia ni.. kerana mereka terlalu liberal. Selain daripada itu, di sana tak kira apa agama atau etnik pun setiap rakyatnya perlu beridentitikan Indonesia. Jika kita di Malaysia, orang cina boleh bernama Lee Chong Seng, tetapi tidak di Indonesia, Mungkin Ardy Heryanto dan macam-macam lagi nama yang beridentiti Indonesia.

Ini dinamakan proses asimilasi dimana satu proses dimana kepelbagaian etnik dan kelompok menjadi satu kelompok dengan kebudayaan dan identiti yang sama. Apapun video di atas telah menunjukkan kepada kita semua bahawa manusia masa kini sudah semakin hilang rasa malu dan kewarasan. Seperti apa yang aku pernah bagitau sebelum ini, apabila akal ditunggangi nafsu beginilah jadinya. 

Jika mereka ini islam marilah kita berdoa agar Allah SWT memberi hidayah kepada keduanya mungkin mereka ini tiada siapa yang ingin menegur dan membimbing mereka.

Wassalam

5 comments:

CikguShikin said...

Janganlah 1 Malaysia kita sampai tidak dapat membezakan

khairul said...

adus..apa nk jadi ni

Bui Junaidi said...

astaga..dh serupa binatang,main dgn anak sendiri..uishhhh

Syuxer said...

berat nanang..supo bukey macam mak jah...sian ko anok dio..punah ranoh maso depe anok dio..

Azmi Khan said...

Nauzubillahi min zalik.....
moga ada sinar hidayah buat mereka2 ini....
Amin......