Sunday, June 26, 2011

Remeh Temeh...tapi macam ada sesuatu yang tak kena...



Oh pujilah aku, ampulah aku..senang hidupmu, ada tangan tadah, ada maruah campak.......mesej yang ingin disampaikan hampir sepuluh tahun lalu oleh pak pandir pada tahun 1992 kini semakin terserlah...tetapi bila tengok stage ni macam ada yang tak kena...kalau anda semua perasan adakah prop yang menyerupai mata satu dibelakang itu adalah kebetulan atau dirancang dan binaan tiga segi berbentuk piramid itu juga secara kebetulan .

Saya pernah buat satu entry berkenaan gerakan freemason pada awal pembabitan saya di dunia blog ini....dan niat saya tadi hanya ingin berkongsi lagu ini sahaja tetapi secara kebetulan terlintas sesuatu yang membuatkan saya perlu berfikir....walau bagaimanapun hayati lagu pak pandir ini...kerana mesej yang ingin disampaikan sangat bersesuaian dengan hidup kita hari ini dan untuk selamanya.

p/s kebetulan pula terjumpa perkara yang tak sepatutnya di video clips ni...kalau benar... ini bermakna mereka dah cuba menyelinap dalam dunia hiburan kita sudah sekian lama....entry yang pernah membincangkan hal freemason ini di harrazdani...

1) entry pertama
2) entry kedua

10 comments:

uLan said...

ini sesuatu perkara yang harus diambil perhatian oleh mana mana pihak yang berwajib..

arituarini said...

dlm semua segi ada je kena lgu ni ngan kehidupan..penah aku letakn kat blog milosuam dulu lirik lgu ni..yg pencacai umno ni hanya anguk2 dan geleng2 mengikut tuanya.. bukn nk membantah..tp ikut bila benar..bukn main bantai je..aku bukn pure pakatan.smpai tk leh ditegur.aku pure keadilan..benar tetp benar..salah ttp salh...

Terbelog said...

jgn ambil ringan benda mcm ni .

Unknown said...

lambang2 illuminati dan freemason tu kini ada dimana2...cuma antara sedar dan tidak sahaja...

kotak bulat said...

lambtnya loading...err..
freemason da berlambak..kat baju ad, kt tv ada,kat bangunan pun ad kn..

wan_cikgumuzik said...

good info..!! keep it up..!!

caliph shuriken said...

dh lama diorg menyelinap msuk kt sini...

latest en3: ada apa dengan botol mineral

syuxer said...

illuminati...aku ada info dia..tapi panjang..hhuhu..nanti aku share dalam blog aku pasal illuminati neh..tak tau la betul ke tak..huhu..

pasal lagu tuh..memang ada kena kehidupan zaman sekarang tapi ego la yang jadi pekakkan hati dan jiwa..

Wanie said...

erk, tahun 1992 pun dah ade..

Unknown said...

usahkan pasal lambang2...

pemakanan pn dh byk ade unsur2 penjajahan.cm minum soya,kopi, cara kacau air n so on