Sunday, October 16, 2011

Cabaran mendaki ke 100,000 pageviewer....


Salam to all my friend, pejam celik-pejam buka hari ni dah hampir lapan bulan aku berblog, kira baru sangat lagi laaaa kalau budak kecil baru boleh bertatih, memang masih hijau dalam dunia maya ni. Dalam lapan bulan ni dah macam-macam aku lalui, dan banyak kawan yang aku kenal..walaupun seorangpun daripada mereka tak pernah aku jumpa face to face tapi aku dapat rasakan mereka semuanya memang terbaik....

Dipendekkan cerita...dalam berblog ni aku rasa ada beberapa perkara yang membuatkan dunia blog ni sangat menarik...antaranya kita akan rasa happy bila lihat jumlah pageview di blog kita...bukan dapat apa pun tapi bagi aku itu satu kepuasan bila dapat mencapai satu jumlah yang kita targetkan.

Jadi menjelang pukul 11.59 malam esok 17 OKT 2011 aku harap  blog ini dapat mencapai 100,000 total pageviewnyer ...satu cabaran untuk aku...hahaha. Orang lain sibuk pasal jumlah follower aku sibuk pasal pageview..mihahaha ..

Terima kasih yang tak terhingga kepada kawan-kawan yang selalu berkunjung yer...cabaran ini aku panggil cabaran mendaki ke 100,000 pageviewer. 

Sekarang : 98191 (16 OKT 2011 @ 2020hrs).

6 comments:

Anonymous said...

tahniah!

kiz said...

ok bro..cabaran tu aku dah lepas..sekarang maintain 100000 pageview sebulan lak..huhu..apa apa pun semoga berjaya bro..sentiasa menyokong sahabat..sama-sama kita nikmati dunia blogging..yeahh..gerenti berjaya malam sok tu bro..

Unknown said...

usaha tangga kejayaan...say aka support anda....alwys think positif....

Anonymous said...

singgah tambah pageview. hehe

SoLy SoLicious said...

woww...semoga berjaya

Terowong Informasi said...

bro..ko boleh buat..le kita bersaing sesama blogger..Hackers baru lepas 100 000 pageview...